Kleurmeetapparaat + software + ondersteuning = rondom zorgeloos
HunterLab Service & Ondersteuning – Klantgericht, snel, uniek.
Het team van HunterLab Europe biedt u competente en vriendelijke ondersteuning vanaf de eerste aanvraag tot en met de aankoop en daarna.
U profiteert van korte reactietijden, oplossingen op maat, hoogwaardig advies van onze ervaren applicatie-ingenieurs en unieke ondersteuning per telefoon, web-based of op locatie. Dit creëert zekerheid en dat is precies wat het verschil maakt.
We nemen je bij de hand
Ondersteuning bij implementatie en metingen.
Updates
We houden je apparaat up-to-date.
Veilig onderhoud op afstand
HunterLab colorimetrie experts slechts een klik verwijderd.
Onderhoud
Een belangrijke bouwsteen in de workflow:
Onderhoud en kalibratie voor consistente kwaliteit.
We raden jaarlijks onderhoud aan voor al onze spectrofotometers. Onze servicemonteurs komen bij u langs of u kunt uw apparaat naar ons opsturen. Het standaard onderhoudspakket omvat de vervanging van slijtageonderdelen, een uitgebreide functionele test en een testrapport waarin het onderhoud wordt gedocumenteerd. Op verzoek kunnen we ook verdere kwalificaties uitvoeren.
We maken graag een serviceplan op maat voor jouw behoeften en budget.
Uw voordelen
Regelmatige controles bij ons of bij u op locatie zorgen ervoor dat u snelle, betrouwbare kleurresultaten krijgt tijdens het hele productieproces.
- Minder klachten van klanten
- Hogere productkwaliteit
- Vermindering van afval
- Efficiëntie verhogen
- Locatie-overschrijdende productie met dezelfde doelwaarden
- Objectieve communicatie van kleur
Reparatie
We helpen je apparaat weer op weg.
HunterLab kleurmeetapparatuur is duurzaam en absoluut betrouwbaar. Mocht een reparatie toch nodig zijn, dan zorgen onze servicespecialisten ervoor dat uw HunterLab spectrofotometer weer werkt met maximale efficiëntie en nauwkeurigheid.
Neem in alle gevallen contact met ons op, of het nu gaat om reparatie, onderhoud of probleemoplossing.
Gecertificeerde service
De gecertificeerde service van HunterLab kan de authentieke onderdelen en goedgekeurde reparatiediagnostiek leveren die je apparaat nodig heeft om optimaal te functioneren.
Diagnose
In de meeste gevallen hoef je alleen maar je apparaat naar ons op te sturen (informeer ons van tevoren per telefoon of e-mail), wij stellen de diagnose en sturen het binnen een paar dagen gerepareerd naar je terug (er zijn geen speciale accessoires nodig).
Apparaat vervangen/lenen
Heb je tijdens de reparatieperiode een vervangend apparaat nodig? Geen probleem! Neem contact met ons op en we proberen je een leenapparaat te bezorgen.
Ondersteuning voor toegang op afstand
Support wie Sie ihn brauchen. Schnell & Sicher.
Mit einer sicheren Remote-Verbindung zu Ihrem HunterLab-Farbmessgerät können unsere Support-Spezialisten direkt mit Ihnen und Ihrem Messgerät kommunizieren. Mit integrierten Funktionen zur Chat- und Dateiübertragung unterstützen wir Sie bei Anwendungsfragen und auch bei komplexeren Aufgaben wie Software-/Firmware-Updates und Validierung der Geräteleistung.
Schnell, einfach und unkompliziert per Fernwartung. Unsere Spektralphotometer Aeros®, Agera® und Vista® verfügen über die Möglichkeit der webbasierten Kundenunterstützung. Mit Ihrer Freigabe schalten wir uns compliancegerecht auf Ihr Gerät und können Ihnen so bei Diagnose, Softwareaktualisierung oder Anwenderschulung aus der Ferne helfen. Der HunterLab Remote Access Support (RAS) ist beim Kauf eines der Geräte (Aeros®, Agera® oder Vista®) das erste Jahr inklusive.
ELSCOLAB BV
-
ELSCOLAB BV
-
Da Vincilaan 11 b
Reston, VA 20190-5280
-
+31 (0)342 42 60 80
-
Azië-Stille Oceaan
HunterLab Azië Limited -
Flat E, 13F Leahander Centre,
28 Wang Wo Tsai Street, Tsuen Wan, Nieuwe Gebieden, Hongkong
-
+852 2406 1723
-
Europa / Midden-Oosten / Afrika
HunterLab Europe GmbH
-
Dr.-August-Einsele-Ring 15
82418 Murnau
-
+49 8841 9464