Kleurmeetapparaat + software + ondersteuning = rondom zorgeloos

HunterLab Service & Ondersteuning – Klantgericht, snel, uniek.

Het team van HunterLab Europe biedt u competente en vriendelijke ondersteuning vanaf de eerste aanvraag tot en met de aankoop en daarna. U profiteert van korte reactietijden, oplossingen op maat, hoogwaardig advies van onze ervaren application engineers en unieke ondersteuning per telefoon, via het web of op locatie.
Dit creëert zekerheid en dat is precies wat het verschil maakt.

We nemen je bij de hand

Ondersteuning bij implementatie en metingen.

Updates

We houden je apparaat up-to-date.

Veilig onderhoud op afstand

HunterLab Experts op het gebied van colorimetrie slechts een klik verwijderd.

Onderhoud

Een belangrijke bouwsteen in de workflow:

Onderhoud en kalibratie voor consistente kwaliteit.

We raden jaarlijks onderhoud aan voor al onze spectrofotometers. Onze servicemonteurs komen bij u langs of u kunt uw apparaat naar ons opsturen. Het standaard onderhoudspakket omvat de vervanging van slijtageonderdelen, een uitgebreide functionele test en een testrapport waarin het onderhoud wordt gedocumenteerd. Op verzoek kunnen we ook verdere kwalificaties uitvoeren.

We maken graag een serviceplan op maat voor jouw behoeften en budget.

Uw voordelen

Regelmatige controles bij ons of bij u op locatie zorgen ervoor dat u snelle, betrouwbare kleurresultaten krijgt tijdens het hele productieproces.

 

  • Minder klachten van klanten
  • Hogere productkwaliteit
  • Vermindering van afval
  • Efficiëntie verhogen
  • Locatie-overschrijdende productie met dezelfde doelwaarden
  • Objectieve communicatie van kleur

Reparatie

We helpen je apparaat weer op weg.

HunterLab kleurmeetapparaten zijn duurzaam en absoluut betrouwbaar. Mocht een reparatie toch nodig zijn, dan zorgen onze servicespecialisten ervoor dat uw HunterLab spectrofotometer weer werkt met maximale efficiëntie en nauwkeurigheid.

Neem in alle gevallen contact met ons op, of het nu gaat om reparatie, onderhoud of probleemoplossing.

Gecertificeerde service

De gecertificeerde service van HunterLab kan de authentieke onderdelen en goedgekeurde reparatiediagnostiek leveren die je apparaat nodig heeft om optimaal te presteren.

Diagnose

In de meeste gevallen hoef je alleen maar je apparaat naar ons op te sturen (informeer ons van tevoren per telefoon of e-mail), wij stellen de diagnose en sturen het binnen een paar dagen gerepareerd naar je terug (er zijn geen speciale accessoires nodig).

Apparaat vervangen/lenen

Heb je tijdens de reparatieperiode een vervangend apparaat nodig? Geen probleem! Neem contact met ons op en we proberen je een leenapparaat te bezorgen.

Ondersteuning voor toegang op afstand

Ondersteuning zoals jij die nodig hebt. Snel en veilig.

Met een beveiligde verbinding op afstand met uw HunterLab kleurmeetapparaat kunnen onze ondersteuningsspecialisten rechtstreeks met u en uw meetapparaat communiceren. Met ingebouwde chat- en bestandsoverdrachtmogelijkheden kunnen wij u helpen met toepassingsvragen en complexere taken zoals software/firmware-updates en validatie van apparaatprestaties.

Snel, eenvoudig en ongecompliceerd onderhoud op afstand. Onze Aeros®, Agera®en Vista®spectrofotometers hebben de optie van webgebaseerde klantenondersteuning. Met uw goedkeuring kunnen we op een conforme manier verbinding maken met uw apparaat en u op afstand helpen met diagnostiek, software-updates of gebruikerstraining. HunterLab Remote Access Support (RAS) is het eerste jaar inbegrepen bij aankoop van een van de apparaten (Aeros®, Agera® of Vista®).

HunterLab wereldwijd:

  • Europa / Midden-Oosten / Afrika

    HunterLab Europe GmbH

  • Dr.-August-Einsele-Ring 15

    82418 Murnau

  • +49 8841 9464

  • ELSCOLAB BV

    Laboratorium Hunter Associates, Inc.

  • Da Vincilaan 11 b

    6716 WC Ede
    Netherlands

  • +1 571 470 6028

  • Azië-Stille Oceaan

    HunterLab Azië Beperkt
  • Flat E, 13F Leahander Centre,

    28 Wang Wo Tsai Street, Tsuen Wan, Nieuwe Gebieden, Hongkong

  • +852 2406 1723

Uw directe contactpersoon voor onze technici:

Heb je een technische vraag of een probleem met je kleurmeetapparaat of software?

Vul onderstaand formulier in en we helpen je zo snel mogelijk (ook in het weekend en op feestdagen).

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Max. bestandsgrootte: 768 MB.

Naast meetapparatuur en software bieden we ook verschillende diensten aan.

Wil je je verder verdiepen in colorimetrie? Boek dan een van onze colorimetriecursussen, online of in-house. We bieden ook metingen op maat, huurmogelijkheden en tal van speciale ontwikkelingen. Overtuig jezelf van onze nauwkeurige spectrofotometers en competente service.